За нас|За контакти|Новини|Електронен магазин|Каталози|Услуги|Работа|Гаранции
НачалоОбщи условия и указания за ползване!
2015-12-28

Уважаеми клиенти,информираме ви, че Централен офис и склад за 2015 г ще работи  с клиенти до 30 декември 15:30ч.През 2016 г. ще отвори на 11януари 9:30 ч .Магазинът ни  на ул.  "Св Св Кирил и Методий " № 31 за 2015г ще работи : 28,29,30 - 9:30 - 18:00ч , на 31 декември от 9:30 -13:00ч.  През 2016г. ще отвори от 04 януари 9:30ч
rm_arrow прочети още
2015-03-09

След 3 години на пазара в България, хидравличните АВТОМАТИ  за врати на  KABA group (швеицарски холдинг) се доказаха като най-надеждните маркови автомати.  В тази връзка АККОН и KABA group обявяваме  ПРОМОЦИЯ за повечето модели автомати за врати, и търсим нови партньори за дистрибуция.
rm_arrow прочети още

Толкова е просто да пазаруваш "Online" в Е-магазина на АККОН!

Указания за ползване!

Ако някой продукт от нашия сайт Ви хареса и желаете да го закупите, имате две възможности да получите цена:

1. Да поискате оферта чрез меню "Оферта" или

2. Да получите достъп до цена веднага след регистрация и вход с Вашето потребителско име и получената по email парола.

Указания за ползване на Е-магазина по стъпки:
Кликнете "Регистрация" - горен десен ъгъл на сайта
Отваряте страница за регистрация - линк http://www.seifove.com/?page_id=24
Попълвате полетата както следва:
Потребителско име : Това е името, което ще използвате всеки път когато влизате в сайта;
Еmail: Това е emaila, на който ще получите паролата за вход в сайта;
Име и фамилия: Вашите.
GSM за контакт и известия: Това е телефонът, който операторите ще използат в два случая: 1) За потвърждаване на направена от Вас поръчка. 2) За sms известяване за движението на направените от Вас поръчки и корекции по тях, както и за падежи на плащания, ако има такива. За рекламни съобщения не се използва!
Тип потребител: От падащото меню избирате този тип от възможните, който отговаря най-много на Вашия профил. Това ще ни даде възможност да Ви обслужваме най-коректно, с най-добри за профила Ви цени. Също и да Ви предлагаме съответните промоции за продукти, отговарящи на Вашия тип потребителски профил. Всички профили са активни веднага след регистрацията с изключение тези за "Дистрибутор" и "Търговец на дребно". Те изискват активация от администратор след проверка в рамките на 48 часа от регистрацията .
Колко прави: Това е антиспам филтър и изисква да пресметнете и запишете в полето сбора на двете едноцифрени числа.
Кликате бутон "Регистрирай се"
В този момент сайтът Ви извежда съобщение за успешна регистрация и Ви кани да кликнете ВХОД, за да се озовете в "логин" страницата!
След този клик прочетете съобщението, което извежда сайта и влезте с Вашето потребителско име и изпратената Ви по email парола. Кликнете "вход"
Вече сте логнати /влезли/ и първата страница, която виждате, е страницата с потребителския Ви профил. Тук може да смените паролата си за следващо влизане, както и да попълните липсващи данни, ако възнамерявате да пазарувате 'online'. Паролата, която ще запишете при смяната, се криптира и дори главен администратор не би могъл да я види. Виждате в червено отстъпката, която ползвате, както и кошницата, в която ще добавяте или вадите продукти.
Лентата с бутони /горе в дясно/ са Вашите менюта. Представяме ги от ляво на дясно.
Съобщения: този бутон е за получаване и изпращане на съобщения, които са вътрешни за сайта- т.е. достъпни са единствено при логване на потребителя и служат за обмен на информация с администратора на сайта.
Статус на поръчките: Може да проследявате движението на Вашите поръчки от момента на изпращането. Дава следната информация:
Потребителски данни: Това са данните за Вашия профил, които са изцяло под Ваш контрол за промяна и изтриване. Ако сте физическо лице, трябва да посочите адрес за получаване, а за юридическите лица и данни за фактура и т.н. Ако все пак направите поръчка и липсват някои данни за изпълнението й, ще получите SMS известие да влезете в профила си, където от бутон "Съобщения" ще имате пълна информация.
Шаблони: Може да използвате направените преди поръчки като шаблони за бъдещи такива. Това е полезно, ако се пазарувате повтарящи се продукти и така поръчката става за по малко от минута.
Изход: това е бутона за изход от Вашия профил.
Кликате " Електронен магазин" от първи ред http://www.seifove.com/?page_id=8 или всички бутони от втори ред и сте в Е-магазина. Технологията за пазар е приблизително същата като тази в обикновен магазин. Първо преглеждате в ляво продуктовите групи и намирате лесно това, което Ви интересува. Например продукти " Брави Gerda Tytan" http://www.seifove.com/?page_id=15&record_id=2 . Вкарването на съотвения продукт в кошницата става с клик върху кошничката до самия продукт. След клика стартира 10 секундно броене, през което време може да промените количеството в съответното квадратче, където по подразбиране стои единица. Но ако не успеете, има и друга възможност. Така избрания продукт се изпраща към общата кошница /в горен десен ъгъл/, където виждате само сума. Намирате друг продукт и повтаряте процедурата и така докато приключите с продуктите. Кликате върху общата кошница и виждате цялата поръчка с артикули, бройки и съответна единична цена както и сума за плащане. Изберете начина на доставка от падащото меню и кликнете "Поръчай" . След обработка от администратора ще получите SMS известие и може да влезете в профила си "Статус на поръчки" за да видите движението. Кръстчетата в полетата означават "отрицание" на указанато действие. Ако поръчката е изпълнима 100%, след обработка на администратора, ще видите отметки на съответните полета. Ако се е наложила някаква корекция - например промяна на количество или липса на такова за даден артикул, ще получите съобщение за направена корекция и покана да одобрите поръчката с корекциите. Влизате в профила си - "Статус на поръчките" и може да видите редактираната поръчка и да я одобрите. С вашето одобрение се генерира профорама фактура, която ще получите по email с отразени всички условия по доставка. Проформата можете да свалите и от Вашия профил - "Статус на поръчките".
Може да отмените поръчката по всяко време на тел. 0878900401 преди в статуса й да е отразено, че е изпълнена /т.е. че пътува към Вас/.

Може да върнете стоката в тридневен срок от получаването й, ако не отговаря на Вашите представи за нея, като разходите по доставката са за Ваша сметка!

Общи условия за доставка!

  1. Ако сте регистриран клиент, използвате Търговска отстъпка, за размера на която ще разберете веднага при логването си след регистрацията.
  2. Начини на доставка:
    За София:
    1. Обикновена – 5 раб. при цена 7 лв, а за поръчки над 100,00лв безплатно.
    2. Бърза – 2 раб. дни при цена 10лв, а за поръчки над 200,00лв безплатно.
    3. "ONLINE EXPRESS" - ние се свързваме с Вас до 12 часа от направената заявка и Ви информираме за адреса на дистрибутора или магазина, от който може да получите поръчаните стоки.
    Начин на плащане:
    1. В брой при получаванe /наложен платеж/
    2. Банков превод или пощенски запис по наша банкова сметка срещу изпратената Ви проформа фактура.
    За Страната:
    Съгласно сроковете и тарифите на избраната куриерска компания.
    Начин на плащане:
    1. Банков превод или пощенски запис по наша банкова сметка срещу изпратената Ви проформа фактура.
    2. Наложен платеж

Поръчката ще бъде изпълнена след потвърждение чрез ПРОФОРМА ФАКТУРА плюс обаждане от наша страна - за договаряне на час и уточняване на адрес.
Поръчката е отменима по всяко време преди доставката на телефон: 0878 900401

Всички условия по сделката са отразени в генерираната проформа фактура, която трябва да изтеглите от "Статус на поръчките"! Проформа фактурата е със силата на договор между страните на сделката. Имате възможност да отмените сделката без разходи за копувача преди стоката да е експедирана - това се отразява в статуса на поръчките на профила на потребителя на Е-магазина.